de Redactie

[De Redactie] is specialist in redactionele vraagstukken. Ze geven cursussen, organiseren events en bemiddelen tussen werkzoekende of zelfstandige en opdrachtgevers. Hun website is hun belangrijkste kanaal om klanten te werven en dat doen ze door middel van content marketing. De grote hoeveelheid content maakte hun website erg traag.

Aanpak

Wij hebben een nieuwe website van de grond af weer opgebouwd met maar één doel: snelheidswinst. Design en usability stonden al vast, maar de performance was de key factor voor oplevering.

Resultaat

We hebben voor [De Redactie] een website gemaakt die snel is voor de bezoeker, een automatische integratie heeft met hun recruitment CRM en een makkelijk te hanteren systeem voor alle cursussen. Hier is vooral ook gekeken naar de usability voor de medewerkers van [de Redactie].

Vervolgtraject

Na oplevering adviseren we [De Redactie] in hun online mogelijkheden. Door middel van een incompany training hebben we het kennisniveau w.b.t. e-mailmarketing enorm verhoogd. Met deze kennis hebben we ook de eerste stappen in een doordacht leadnurturing proces begeleid. Hiervoor is ook een conversiegerichte landingspagina ontwikkeld.