Gebruik sales automation om interne processen te verbeteren

  • Bespaar tijd
  • Automatiseer repeterende e-mails en reminders
  • Verbeter je project of product oplevering
  • Krijg geautomatiseerd reviews en feedback
  • Betere klant retentie door o.a. upsells

Wij hebben onze eigen 20+ jaar ervaring bij grote merken en bureaus én met kleine(re) lokale bedrijven in combinatie met veel gesprekken samen gebracht tot een aantal kant-en-klare oplissingen. Uiteraard aan te passen naar specifieke wensen!

 

Boek nu een gratis consult om te kijken hoe we jou verder kunnen helpen

 

Maak een belafspraak


Wij hebben het opleveren van een project inclusief nazorg en upsell in een geautomatiseerd proces gestopt.

We gebruiken deze zelf ook.

– Wietske Smid

Wietske Smid

Ervaren online marketeer, projectleider en ondernemer. Heeft bij o.a. de Telegraaf grote online acties gecoördineerd waarbij deadlines zonder speling waren. Goede processen zijn dan absolute noodzaak.

Mark Werkman

Ervaren online creatief denker.  O.a. als teamleider bij BOL.com veel ervaring opgedaan met opleverprocessen in zowel corporate OTAP omgevingen als kleine omgevingen.

Waarom marketing automation software?

Met goede marketing automation software kunnen we ook processen en taken automatiseren. Denk aan:

  • Interne reminders voor een taak
  • Interne e-mail
  • E-mail naar de klant
  • Reminders naar de klant

Je bent niet meer afhankelijk van mensen die zaken in hun agenda moeten zetten. Het bespaart tijd én je houdt zo regelmatig contact met je klant.

En mocht je marketing campagnes hebben draaien, dan kun je die zo upgraden door gebruik te maken van dezelfde automation software.

Boek nu meteen een call waarin we kunnen kijken of we bij elkaar passen en hoe we jou verder kunnen helpen.

 

Maak een belafspraak