In 5 stappen een optimale klantervaring bij oplevering van projecten

  1. Gecontroleerde acceptatie- en/of correctierondes
  2. Opleveren via vast proces
  3. Garantie/ onderhoud
  4. Krijgen van reviews en feedback
  5. Klant retentie door o.a. upsells

Wij hebben onze eigen 20+ jaar ervaring bij grote merken en bureaus én met kleine(re) lokale bedrijven in combinatie met veel gesprekken met andere creatieve bureaus samengebracht in deze blueprint.

 

Download onze blueprint en stroomlijn je opleverprocessen (nog beter).

 

* Je gaat er mee akkoord dat we je meer informatie sturen over sales- en marketing-automation Bekijk hier onze privacy verklaring


Alle kennis, opgedaan bij zowel corporates als zzp-ers en alles daar tussen, hebben we de afgelopen jaren gebundeld, getest en verbeterd.

Het zijn nu kant-en-klare processen die zorgen voor goed lopende opleveringen.

– Wietske Smid

Wietske Smid

Ervaren online marketeer, projectleider en ondernemer. Heeft bij o.a. de Telegraaf grote online acties gecoördineerd waarbij deadlines zonder speling waren. Goede processen zijn dan absolute noodzaak.

Mark Werkman

Ervaren online creatief denker.  O.a. als teamleider bij BOL.com veel ervaring opgedaan met opleverprocessen in zowel corporate OTAP omgevingen als kleine omgevingen.

Waarom marketing automation software?

Met goede marketing automation software kunnen we ook processen en taken automatiseren. Denk aan:

  • Interne reminders voor een taak
  • Interne e-mail
  • E-mail naar de klant
  • Reminders naar de klant

Je bent niet meer afhankelijk van mensen die zaken in hun agenda moeten zetten. Het bespaart tijd én je houdt zo regelmatig contact met je klant.

En mocht je marketing campagnes hebben draaien, dan kun je die zo upgraden door gebruik te maken van dezelfde automation software.

Download onze blueprint en stroomlijn je opleverprocessen (nog beter).

Ja ik wil deze blueprint