Hoe hou ik meer tijd over en lever ik sneller projecten op?

Automatiseer het hele proces rondom de marketing, intake en oplevering van projecten en je houdt tijd over voor dat waar je goed in bent: het maken van creatieve oplossingen

  • Meer leads
  • Minder tijd kwijt aan slechte leads
  • Automatische mailtjes voor de intake
  • Oplever mails na afloop (test, correctie, etc)
  • Follow up na afloop
Ja, dat wil ik!
Ben je helemaal klaar met de standaard mailtjes rondom opleveringen?

Meer goede leads

Automatisering rondom de opleveringen

Geweldige follow-up

Marketing automation voor creatieve bureaus

Heb je een bureau in de creatieve industrie dan weet je dat het kijken of de klant wel bij je past veel tijd kost. Net als de standaard communicatie bij het opleveren. Elke keer (bijna) dezelfde mails tikken, aan tafel met een lead die helemaal niet bij je past. Die tijd zou je liever gebruiken om creatief te zijn.

Wat nu als je al die vervelende taken kunt automatiseren? 

Ik wil een afspraak om de mogelijkheden te bespreken

Wat levert het op?

  • Tijdswinst (Standariseren en automatiseren van terugkerende e-mails)
  • Meer leads (door een bewezen campagne strategie)
  • Snellere oplevering (d.m.v. automatische herinneringen)
  • Meer testimonials (door hier na afloop om te vragen)

FAQ

Marketing automation – is dat niet heel duur?

Ja, als je gebruik maakt van marketing automation software van Hubspot, Eloqua, Act-on, Marketo of SharpSpring. Deze pakketten richten zich dan ook voornamelijk op enterprise niveau ondernemingen. Gelukkig zijn er inmiddels ook hele betaalbare oplossingen voor het mkb. En daarmee is marketing automation nu voor iedereen bereikbaar.

Hoe lang duurt het voor ik er van kan profiteren?

Wij hebben bewezen strategieën klaarliggen. Deze worden passend voor jou gemaakt. Wat ons betreft kan dit al binnen 2 weken. Dit is wel afhankelijk van de hoeveelheid (maatwerk) content die nog gemaakt moet worden. Gelukkig komen al onze strategieën met werkbare voorbeeld content die je gewoon mag gebruiken.

Ik gebruik al Mailchimp, dan kan ik dit toch ook?

Nee, ook al kun je in Mailchimp (of Active Campaign) en andere e-mailsoftware programma’s enkele basis automation flows maken. Je mist daar de echte geïntegreerde aanpak. Marketing automation gaat om de 1 op 1 relatie met je bezoeker. Op het juiste moment de juiste content sturen, op maat gemaakt. Maar belangrijker: ook op het juiste moment weer kunnen stoppen met een flow.

Ik heb geen technische kennis, is dat een probleem?

Absoluut niet! Al onze strategieën komen kant en klaar én met een duidelijke handleiding en training. Natuurlijk kun je er ook zelf mee aan de slag maar dat hoeft niet*.

* Sommige zaken zul je binnen de tool gaan doen om zo optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden en maximale tijdswinst te behalen.

Wil je weten hoe jij marketing automation kan inzetten?

Maak een afspraak