Je website is méér dan je visitekaartje.
Je site moet wat voor je doen.

Wat dat is, dat bepalen we samen met jou.

Ik wil meer uit mijn website halen

Een website draait om communicatie

Voor er ook maar iets aan design gedaan wordt of zelfs iets gemaakt gaat worden, bekijken we eerst wat je doelen zijn met je website en wie je (potentiële)  bezoekers zijn. Dit gaat via een beproefd proces dat leidt tot een duidelijk beeld van wat er gemaakt moet worden en voor wie. We brengen de klantreis in kaart en kijken hoe we jouw klant het beste kunnen helpen naar de gewenste doelen.

Voorbeelden van doelen voor je site zijn:

  • meer leads dmv duidelijke cta’s (call to action)
  • ontlasting van de telefonische klantenservice door online tools zoals reserveren, offerte berekenen etc.
  • makkelijk contact opnemen via de gewenste kanalen

 

Wil je weten hoe wij jou kunnen helpen? Maak een belafspraak om hierover te sparren.

Definitie en usability

Om je website als goed communicatiemiddel te gebruiken en de juiste doelen te bepalen, werken wij samen met jou naar een duidelijk verhaal.

Contentplan

Met een contentplan leg je de basis voor je website en online campagnes. We bepalen wat je moet zeggen om je klanten te bereiken. Dat is de basis voor de creatie: design, teksten, beeld, video, configuratoren, case studies… noem maar op.

Een bezoeker in de oriëntatiefase is niet bekend met jargon.
Pas je taalgebruik daar op aan.

Thordar Customer Journey

Klantreis

Als we eenmaal weten wie je klant is, dan moeten we ook zijn/ haar klantreis bepalen. De customer journey is ingedeeld in een aantal fases:

  • Oriëntatiefase – de klant heeft een latente behoefte, en weet nog niet welk product of dienst aansluit bij deze behoefte. In deze fase is een klant vooral algemene informatie aan het vergaren.
  • Afwegingsfase – de klant weet inmiddels welk product of dienst er nodig is, en zoekt nu naar meer details. Een case study of een korte video is vaak ondersteunend in deze fase.
  • Conversiefase – de klant heeft veelal een shortlist gemaakt en moet je overtuigen van jouw product of dienst. Dat kan d.m.v. bijvoorbeeld reviews, een productdemo of gratis consult.

Na de aankoop kun je de klant verder helpen in het gebruik van je product of dienst, zodat je klant uiteindelijk een fan wordt en je gaat promoten.

Hoe kan dit bij ons?