Kennisbank

Home » Kennisbank » Marketing automation

Facebook en Adwords campagne optimaliseren.

Je Adwords campagne optimaliseren hoeft niet te betekenen dat je er nóg meer geld in moet steken om meer bezoekers te krijgen. Er vanuit gaande dat de traffic die je krijgt via Adwords campagnes kwalitatief goede bezoekers zijn. Misschien is het tijd om te kijken naar conversie optimalisatie. Zorg dat je echte conversies stijgen zonder dat je

Marketing automation en (Google ads) campagnes

Marketing automation en Google Ads of social media campagnes zijn de perfecte combinatie.   Om het maximale uit PPC, social of andere campagnes te halen is weten tegen wie je praat van het grootste belang. Hoe beter de geleverde content bij de ontvanger past, hoe groter de kans op het doorklikken en uiteindelijk op de

Wat is een customer journey? En wat kun je er mee

Customer journey of klantreis. Je hoort het steeds vaker, maar wat is het nu precies? Heel kort: De weg die je klant volgt van kennismaking met je bedrijf tot aankoop. Of wat langer: De customer journey is serie van de interactie die een klant met een bedrijf tijdens het aankoop- of serviceproces van een product of dienst

Wat is lead nurturing en marketing automation?

Wat is lead nurturing Lead nurturing is je (website) bezoeker omzetten naar een (warme) lead. De meeste bezoeker van je website zullen nog in een oriënterende fase zijn. Via relevante content worden deze bezoekers omgevormd tot (warme) leads. Op basis van gedrag stuur je -geautomatiseerd- de juiste informatie / content naar deze leads. Op deze manier