Kennisbank

Home » Kennisbank » e-mail marketing

Facebook en Adwords campagne optimaliseren.

Je Adwords campagne optimaliseren hoeft niet te betekenen dat je er nóg meer geld in moet steken om meer bezoekers te krijgen. Er vanuit gaande dat de traffic die je krijgt via Adwords campagnes kwalitatief goede bezoekers zijn. Misschien is het tijd om te kijken naar conversie optimalisatie. Zorg dat je echte conversies stijgen zonder dat je

Marketing automation en (Google ads) campagnes

Marketing automation en Google Ads of social media campagnes zijn de perfecte combinatie.   Om het maximale uit PPC, social of andere campagnes te halen is weten tegen wie je praat van het grootste belang. Hoe beter de geleverde content bij de ontvanger past, hoe groter de kans op het doorklikken en uiteindelijk op de

Wat is lead nurturing en marketing automation?

Wat is lead nurturing Lead nurturing is je (website) bezoeker omzetten naar een (warme) lead. De meeste bezoeker van je website zullen nog in een oriënterende fase zijn. Via relevante content worden deze bezoekers omgevormd tot (warme) leads. Op basis van gedrag stuur je -geautomatiseerd- de juiste informatie / content naar deze leads. Op deze manier

Conversie, wat is dat? Meer halen uit je website

Wat is conversie? Volgens de Dikke van Dale is conversie: con·ver·sie (de; v; meervoud: conversies) 1 omzetting, omwisseling Conversie betekent in de online marketing dat je bezoeker doet wat je van haar/hem verwacht. Je kunt denken aan: Inschrijven nieuwsbrief Aanvragen offerte Dowloaded whitepaper Doen van een aankoop etc Conversie is meetbaar en je kunt je pagina of website hier voor optimaliseren.