Kennisbank

Home » Kennisbank

Facebook en Adwords campagne optimaliseren.

Je Adwords campagne optimaliseren hoeft niet te betekenen dat je er nóg meer geld in moet steken om meer bezoekers te krijgen. Er vanuit gaande dat de traffic die je krijgt via Adwords campagnes kwalitatief goede bezoekers zijn. Misschien is het tijd om te kijken naar conversie optimalisatie. Zorg dat je echte conversies stijgen zonder dat je

Marketing automation en (Adwords) campagnes

Marketing automation en Adwords of social media campagnes zijn de perfecte combinatie.   Om het maximale uit PPC, social of andere campagnes te halen is weten tegen wie je praat van het grootste belang. Hoe beter de geleverde content bij de ontvanger past, hoe groter de kans op het doorklikken en uiteindelijk op de conversie.

Meer leren over SEO in Haarlem

SEO is belangrijk om goed gevonden te worden in Google. Je weet dat het belangrijk is en er zijn in Haarlem genoeg bureaus die dit voor je uit handen kunnen nemen maar daar ben je nog niet aan toe. Tenslotte ken je zelf je business het best en heb jij daar zelf wel wat over te

Wat is een customer journey? En wat kun je er mee

Customer journey of klantreis. Je hoort het steeds vaker, maar wat is het nu precies? De customer journey of klantreis is de weergave van de interactie van een klant met een bedrijf tijdens het aankoop- of serviceproces van een product of dienst. Als je die klantreis begrijpt, dan kun je de klant op elk moment van de juiste

Lead Nurturing. Hoe je het goed aanpakt m.b.v. lead scoring

Lead nurturing is net als daten…. Je wilt elkaar eerst beter leren kennen voor je een relatie aangaat. Ze (je bezoekers) willen je eerst beter leren kennen. Een goed gevoel bij je krijgen. Je vertrouwen voor er ook maar iets aan commitment komt. Waarom zijn er dan zoveel bedrijven die meteen voor de uiteindelijke sale gaan? Natuurlijk

Wat is AB Testen (en wat kan ik daar mee)?

AB Testen is dé manier om de conversie van bijvoorbeeld je landingspagina te optimaliseren. Heb je een Adwords of Facebook campagne? Dan kun je ook deze met behulp van AB Testen optimaliseren. Als je veel tijd en geld stopt in het krijgen van bezoekers dan wil je toch ook dat deze optimaal converteren op je website. Zeker als je

Wat is een backlink – waarde van backlinks voor SEO

Een backlink of inkomende link is een link van een externe website naar je eigen website. De backlink is een van de factoren voor de SEO van je website, want aan de hand van de hoeveelheid backlinks kan er bepaald worden hoe populair je pagina of website is. Deze simpele regel had tot gevolg dat er jarenlang

Wat is lead nurturing en marketing automation?

Wat is lead nurturing Lead nurturing is je (website) bezoeker omzetten naar een (warme) lead. De meeste bezoeker van je website zullen nog in een oriënterende fase zijn. Via relevante content worden deze bezoekers omgevormd tot (warme) leads. Op basis van gedrag stuur je -geautomatiseerd- de juiste informatie / content naar deze leads. Op deze manier

Wat is Autoriteit volgens Google en wat moet je er mee?

Je bent volgens Google een autoriteit volgens Google als anderen dat ook vinden. Als andere websites naar jou verwijzen omdat jij veel over een onderwerp weet, dan ziet Google dat als iets goeds. Nu zit hier wel een klein addertje onder het gras: Deze websites moeten zelf ook over het onderwerp gaan of minimaal hier iets

Wat is content? Meer dan alleen je tekst!

Wat is content, werd me recent gevraagd. Het woord content staat niet in De Dikke Van Dale in de betekenis waarin het online gebruikt wordt. Content als bijvoeglijk naamwoord betekent natuurlijk ‘tevreden’. In de online wereld is het Engelse woord content volledig ingeburgerd. Letterlijk vertaald betekent het ‘inhoud’. Op een website praten we over content als het

Wat is een landingspagina?

De kans is groot dat iemand je wel eens heeft aangeraden om een landingspagina (of meer) te maken op je website. Maar wat is dit nu eigenlijk? Wat is een landingspagina Dit is een pagina op je website waar je bezoekers wilt terecht laten komen als ze een specifieke zoekopdracht hebben gedaan of op een (campagne) link

Conversie, wat is dat? Meer halen uit je website

Wat is conversie? Volgens de Dikke van Dale is conversie: con·ver·sie (de; v; meervoud: conversies) 1 omzetting, omwisseling Conversie betekent in de online marketing dat je bezoeker doet wat je van haar/hem verwacht. Je kunt denken aan: Inschrijven nieuwsbrief Aanvragen offerte Dowloaded whitepaper Doen van een aankoop etc Conversie is meetbaar en je kunt je pagina of website hier voor optimaliseren.

In 7 stappen een winnende landingspagina

Een onweerstaanbare landingspagina zorgt ervoor

✅ dat bezoekers met je in contact willen komen

✅ dat bezoekers jou gaan bellen

✅ dat bezoekers klant bij je willen worden

You have Successfully Subscribed!